Askey TView99 a zvuk (zase)

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Úterý Květen 16 21:47:07 CEST 2000

Sun, 14 May 2000 10:08:04 +0200 Jiri Mlika <jmlika na volny.cz> napsal:
>      Dobrý den
>
>      Přeze všechny snahy (konference, penguin.cz) se mi nedaří rozchodit
> zvuk na TV kartě Askey TView99. Používám kermel 2.2.12. Všiml jsem si v
> konferenci, že to někomu chodí. Můžete mi tedy někdo poradit co s tím?

a)  Pouzit patch z hardware.penguin.cz, pokud to nezabere napsat
nejake konkretnejsi informace v cem je problem. Doporucuju
kopirovat ten patch ne primo ze zobrazeni zaznamu, ale kliknout na
"Upravit zaznam" a zkopirovat si to z textarey, je menzi riziko,
ze tam pribudou nejake nezadouci mezery, kvuli kterym pak patch
neprojde.

nebo b) z <http://www.in-berlin.de/User/kraxel/v4l/> si stahnout
posledni verzi bttv driveru a patch na podpru i2c v jadre a pouzit
to.

martin