Problem se Sambou (systemem pristupovych prav)

MUDr. Radek Matlach rafous na email.cz
Středa Květen 17 07:33:22 CEST 2000

Dobry den,

Ja u sebe teneto problem zatim nepozoruji.
Chybi mi tu zakladni informace: Jak vypada vypis obsahu tohoto adresare (ls
 -l)? Netrkne Vas pri pohledu na tento vypis neco??

> Zkusil jsi man smb.conf - hledej neco jako create mask nebo create mode.
Osobne bych doporucoval SWAT (dodava se primo se Sambou a prace je s nimi
 velmi prijemna) Tam se da uzivatelum nastavit default prav habakuk, napr
 664 - pak by snad problemy meli zmizet)

Dejte vedet, jak jste dopadl.

RM