DNS pro lokalni sit i Internet.

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Středa Květen 17 08:33:45 CEST 2000

Nejsem si zcela jisty, ale mi pomohlo toto.

nastavit default routing na ppp0 (u me to byla eth0, dal jsem route add
default gw 192.168.199.1    (IP brany u ISP)

ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -d 0/0 -j MASQ       (maskarada aby
jel ping na IPS ze stanic)

resolv.conf        - tam jsem dal IP nameserveru ISP a lokalniho

Snad vam to pomuze.

S pozdravem
Bretislav Duda