Problem se Sambou (systemem pristupovych prav)

Peter Frano frano na nic.utc.sk
Středa Květen 17 08:18:12 CEST 2000

Zdravim

Ja mam pre takyto pripad vytvorenu skupinu uzivatelov a konfiguraciu Samby
valid users = @skupina
create mask = 0770
directory mode = 0770

Treba nastavit aj skupinu vlastnika zdielaneho adresara cez chown.

Peter

Bednář Petr Ing. <pbednar na vop025.cz> wrote in message
news:002b01bfbfb4$840c99a0$b401a8c0 na pbednar...
> Vsechny zdravim a preji pekny den.
>
> Mam problem se sdilenim adresare v Linuxu (Samba), do ktereho pristupuje
vice uzivatelu a spolecne potrebuje pouzivat data v tomto adresari. Problem
je v tom, ze pokud nekdo vytvori soubor ve spolecnem adresari, nikdo dalsi
ve stejne skupine neni schopen jej zmenit, nebo smazat. Procetl jsem uz
spoustu materialu, ale nevim kde hledat. Je to zalezitost Samby? Je to
nastavenim systemu? Vse mi jede bezvadne a rychle, ale na tohle jsem kratky.
Server pracuje na RedHat 6.1 . Citim, ze to reseni musi byt jednoduche, ale
resit to napr. casove spoustenym prikazem "chmod" je prinejmensim trochu
strestene.