Preposilani posty

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Středa Květen 17 09:01:36 CEST 2000

dobry den,

chci vyresit probelm preposilani posty. budu mit stroj viditelny inetu a na
nem pobezi MTA, ktery vsechno co prijde zvenku a bude pro nasi domenu
preposle do lokalini siti a co prijde z lokalni site preposle na MTA
providera.

prijde mi zbytecny se kvuli teto drobnosti poustet do sendmailu. navrhnete
nejake jednodussi reseni. nechci se prodirat manualy abych zjistoval co
produkt umi.

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic