Problem se Sambou (systemem pristupovych prav)

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Středa Květen 17 09:01:28 CEST 2000

Bednář Petr Ing. wrote:

> Vsechny zdravim a preji pekny den.

> [...]

Společný přístup více uživatelů lze vyřešit tak, že vytvoříte unixovou skupinu, do které přidáte všechny uživatele , teří mají mít do daného adresáře přístup. Poté přidáte pro konkrétní share, parametr force group = +<nazev skupiny>. Ještě e vhodné nastavit parametry "create mask" a "directory mask" na 0770, aby vytvořené soubory byly přístupné všem uživatelům patřícím do skupiny.
Konkrétně něco takového:

[CAD]
          comment = Sdilena data pro CAD Pro Engineer
          path = /shares/cad
          force group = +konstrukce
          writeable = Yes
          create mask = 0770