sdileni IRQ - 4 COMy v PC

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Květen 17 09:34:24 CEST 2000

Petr (c)obáo wrote:

> Problem je v preruseni,
> dva porty na ISA nemuzou pouzivat stejne preruseni,

Neni pravda, doma mi to chodi. Problem je v HW, je potreba zajistit
korektni slouceni tech pozadavku na jednu IRQ lajnu (diody, hradlo
nebotakneco). Problem s diodama je v tom, ze IRQ beha v pozitivni logice
a na mym MB je vnitrne pritazeny na +5V pres odpor cca 1k.
Nelze (resp. velmi obtizne) povesit na jedno IRQ porty z MB a karty,
protoze na MB neni kam dat tu diodu.

  Tom