StarOffice (?SUN strcil hlavu do pisku?)

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Středa Květen 17 09:54:27 CEST 2000

..a obrazky? S RTF mel problem i samotny M$ Word,
co ulozil, nacetl jinak.
### David Janko napsal dne 16 May 00, v 18:32 :
> On RTF umi tabulky ? To byl duvod, proc jsem ho pro tento ucel odepsal :(.
> David.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail