Preposilani posty

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Středa Květen 17 10:31:30 CEST 2000

On Wed, May 17, 2000 at 09:01:36AM +0200, Jiri Mares wrote:
> dobry den,
>
> chci vyresit probelm preposilani posty. budu mit stroj viditelny inetu a na
> nem pobezi MTA, ktery vsechno co prijde zvenku a bude pro nasi domenu
> preposle do lokalini siti a co prijde z lokalni site preposle na MTA
> providera.
>
> prijde mi zbytecny se kvuli teto drobnosti poustet do sendmailu. navrhnete
> nejake jednodussi reseni. nechci se prodirat manualy abych zjistoval co
> produkt umi.

Doporucuji postfix, bude vam fungovat stejne jako sendmail a s jeho
konfiguraci nebudete mit zadne problemy (je opravdu jednoducha).

Vice informaci na www.postfix.org (je tam i vyborny manual).

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //