StarOffice (?SUN strcil hlavu do pisku?)

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Středa Květen 17 11:08:14 CEST 2000

garalda wrote:

> Chmm. No ja, kdyz jsem prechazel na SO, tak jsem nejdriv naivne zkusil
> naimportovat sve soubory v docu, ale prisel jsem o ceske znaky. Kdyz jsem to
> vyexportoval do rtf a naimportoval do SO, tak jsem nemel zadny problem, ani
> s obrazky, ani s cestinou...

Proboha, to jste jeste nepochopili, ze na svete neexistuje a pravdepobne
nikdy nebude existovat sance na software ovladajici plne formaty
doc/xls,
atd?

Vzdyt ani Microsoft neni schopen nacist dokumenty po sobe.
Ze to nejde pri prechodu z Office 95 na 97 se da pochopit.
Napr. makra nejdou, sablony se chovani zcela jinak. Makra v Excelu 95
naimportovane do Excelu 97 davaji jine ciselne vysledky
(pokud vytvorim ten stejny dokument v excelu 97 znovu se zcela stejnym
makrem, tak uz to pocita dobre)! Tohle hodne vytocilo jednoho cloveka
zabyvajici se financnimi analyzami.
Ale kdyz dokument napsany v Office 97 na pocitaci s Win95 pri pokusu
nacteni v Office 97 s Win98 oznami, ze neni nainstalovana podpora
pro arabstinu, tak to clovek lapa po dechu.
Velmi pekna vlastnost treba je, zapnout si ukladani nastaveni tisku
do dokumentu, je to prijemne, ale jiz nikdy tento dokument neotevrete
na pocitaci majici jiny ovladac tiskarny nez vas.

Proto zastavam nazor, ze dalsi debata na tema bezproblemoveho prenosu
doc/xls patri mezi sci-fi/fantasy umeleckou tvorbu a ma sanci tento
problem vyresit zcela genialni clovek rodici se jednou za 100 let.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)