Samba 2.0.6

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Středa Květen 17 11:10:21 CEST 2000

> anonymous

> mel
> Jste si jisty (viz log), ze na dany share pristupujete opravdu jako SEDMAK_R ?

No v logu log.jmeno_meho_sroje ze ktereho se pokousim pristoupit na dany share
je asi toto.

jmeno_meho_stroje (ip.adr) connect to service jmeno_service as user anonymous
(uid=neco,gid=neco) (pid=neco).

Spis me napada nemusi tam nekde byt i domena myslim v /etc/smbusers neco jako
samba = PRHA/SEDMAK_R nebo neco podobneho ?

R.S.