Fw: Problem se Sambou (systemem pristupovych prav)

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Středa Květen 17 14:15:39 CEST 2000

On Wed, 17 May 2000, [iso-8859-2] Bednář Petr Ing. wrote:

> Vsechny zdravim a preji pekny den.

> [...]
staci ak ten adresar ktory je zdielany bude mat chown .groupa v ktorej su
vsetci uzivatelia ktori tam zapisuju a bude mat prava 770
do konfigu sa potom este hodi dat do sekcie daneho zdielaneho adresara

force group = groupa

dz (toto do kofigu nedat ;)