Jak natahnout jiny kernel lilo z vyzvy LILO: ?

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Středa Květen 17 14:17:48 CEST 2000

Z fleku me napada, ze na RH distribuci (kazde :-) je rawrite.exe a
instalacni image, který spustí zavadec a podle voleb uzivatele i patricnou
instalaci.

Vyhodou je, ze natahuje velmi obecny kernel a samozrejme mu lze predat
parametry.
Coz takhle do zobrazene prikazove radky dat root=/dev/<neco_kde_je_root>
initrd=

Podle me by to melo nabootovat a smidliky :-)

Honza