Jak natahnout jiny kernel lilo z vyzvy LILO: ?

Robert NEDBAL robik na veverka.sh.cvut.cz
Středa Květen 17 14:52:25 CEST 2000

Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote:
> Protoze jsem stary kernel v /etc/lilo.conf zakomentoval a neudelal novy
> label (jo, chybama se clovek uci - uz to nikdy neudelam), nevim jak na to,
> nebot jiny linuxovy stroj v dohledu neni co by umel cist/zapisovat na ext2,
> dokonce ani zadnou "zachrannou" disketu nemam, jen LRP a ten umi jen minix
> a dos.
>
> Muzete mi nekdo prosim poradit, jak z toho ven?

Co treba si stahnout od redhatu bootovaci instalacni diskety (nebo neco
podobneho, zalezi na vas) - pod dosem je vytvorite programkem rawrite.exe -
k mani tamtez.

Robert Nedbal

Robert Nedbal - Czech Technical University in Prague, Czech Republic
email: R.Nedbal na sh.cvut.cz             http://www.sh.cvut.cz/~robik/
          /* Debuggers are evil. Never ever trust them. */