Jak natahnout jiny kernel lilo z vyzvy LILO: ?

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Středa Květen 17 17:19:47 CEST 2000

    JL: Mezitim jsem nasel disketovou distribuci HAL91, ta sice ext2
    JL: umi, ale /dev/hda1 mi nenamontuje, pise neco o vadnem superbloku
    JL: (pritom mi z toho 6.2CZ v pohode jela).

    JL: Takze se poohlidnu po tom slackware, diky za tip

Mozna, ze je to taky vhodna prilezitost prejit misto lila na grub. Ten
umi cist souborovy system, takze muzete pouzit libovolny kernel, ktery
mate fyzicky na disku. Pokud byste si vytvoril bootovaci disketu grubu
(coz je velmi jednoduche a spociva to v podstate v sektorovem
nakopirovani nekolika desitek kB), tak mate po starostech. Nabootoval
byste z teto diskety, a pak byste napsal napr. neco takoveho (v podstate
tri prikazy):

root=(hd0,0)
kernel=(hd0,0)/boot/bzImage-2.2.15
boot