Přítulný Linux

Peter Popovec popovec na zub.fei.tuke.sk
Čtvrtek Květen 18 07:35:10 CEST 2000

> A teraz k LINUXU, mam nainstalovany SuSE Linux 6.4  a rad by som vedel, ci
> je a ak tak kde je mozne zohnat na Internete ovladace k radiokarte od
> MediaForte pre Linux. Dakujem.

Mozno staci  len  trochu sa  snazit sam. V jadre napr 2.2.14 je ovladac
ktory bezi s vacsinou mediaforte kariet (SF16FMI) Ak mate SF16FMD2 kartu,
skuste nejaky  vyhladvac na nete. A pomoze aj  arch. konferencie, uz tu bolo
o radiokartach paru  listov. (SF16FMD2 patch do jadra  aj user space
ovladaci program mozem na poziadanie poslat).

				Peter Popovec