Modem a AT prikazy

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Čtvrtek Květen 18 10:12:22 CEST 2000

Zdravim,
mam takovej problem s modemi, chtel jsem rozjet pppd server na
jednom pocitaci(prichozi) a odchozi PC.
Kdyz odchozim modemem se chci pripojit na prichozi modem, tak
prichozi modem zvedl linku ale , kdyz melo prijit na navazani
spojeni(modemy se rozpipali), tak prichozi modem se rozpipal , jak
kdyby se na neho napojil normalni telefon-telefonni
hovor(nedetekoval se s druhym modemem).Jedine vysvetleni mam ,
ze vysilany signal byl velice nizky, a timto se nemohly oba modemy
detekovat.Zkousel jsem i jine modemy stejne znacky, i jineho
vyrobce a take externi modem, ale nepodarilo se mi spojit tyto
modemy. Odchozi modem mi funguje , protoze se napojuje i s
modemami , ktera jsou rozmistene po cele republice.Takze moje
vysvetleni je bud v chybe telecomacke ustredny.Nesetkal se s tim
nekdo?, kdo by mi mohl s tim poradit, urcite to take zavisi na AT-
prikazech-nemohl by me nekdo nakopnout.
Predem dekuji za jakoukoliv pripominku.
Igor Bujna