VMware - stale potize s grafikou

Ondrej Silhan silhan na antaris.cz
Čtvrtek Květen 18 10:30:29 CEST 2000

>      Nepochopil jsem, co minite tim "zmenit typ grafickeho adapteru".
> Ve Windows 95, jedoucich ve virtualnim stroji, je typ virtualniho
> grafickeho adapteru  VMwareSVGA ..., bez ohledu na typ realne videokarty.
>
>                                  O. Sapak

Je to tim, ze jsem chtel uchodit Win95, ktere se nachazeji na skutecne fyzicke
primary partition na disku. Tam se mi grafika zatim uchodit nepodarila.
Nainstaloval jsem si tedy Win95 na virtualni disk a tam je vse v poradku. Akorat mi
rozliseni 800x600 pri zapnute full screen chodi jen na 2/3 obrazovky. Tak kdyby
jste nekdo vedel co s tim, budu rad za odpoved.

Diky Ondra Silhan.