SSL, Apache, vice virtualnich serveru

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Květen 18 10:42:28 CEST 2000

Leos.Urban na aitix.cz (Leos Urban) writes:

> Diky za info.
>
> A co to udela pri jednom SSL virtualnim serveru, tj. kdyz:
> budu mit server www.mojefirma.cz, na ktery je v DNS nastaven alias
> obchod.mojefirma.cz, tj. jedna IP adresa.

> Existuji dva virtualni servery, jeden pro www a druhy pro obchod.
> Certifikat bude vystaven pro obchod.mojefirma.cz.
> Klient zada http://obchod.mojefirma.cz/pokladna.php .
> Bude to hlasit chybu nebo ne?

Podle meho nazoru ano. Proste uzivatel se chtel pripojit na www.aaa.bb
a vy mu nabizite certifikat zzz.aaa.bb. To bych jako uzivatel
povazoval za chybu, ze se mi nekdo snazi vnutit jiny certifikat jineho
serveru. Ale na druhou stranu, to neni chyba, ale pouze upozorneni, ze
je neco v neporadku a treba netscape bude podle mne pokracovat dal
(akorat napise tu hromadu dialogu).

> Leos

Brno, Czech Republic