Vyreseno TCP/IP tisk z Linux Redhat 6.1 pres print server HP JetDirect 300 10/100

JamesK JamesK na seznam.cz
Čtvrtek Květen 18 10:06:37 CEST 2000

Diky za pomoc,

na stroji s rh61 to funguje, na suse 6.4 ne. K suse jsem stahnul kpc
(konfigurace lokal. a sit. tiskarny pro kde), nainstaloval a instalator
poradil stahnout jeste rlpr - vsechno jsem instaloval, nastavil - tisk
nefunguje. Jde pouze poslat pres rlpr na printserver tisk textu.

J.K.

Slavek Banko , axis <slavek.banko na axis.cz> píše v diskusním
příspěvku:00051211575003.13573 na slavek...