Vyresen problem v x11 s detekci s3 trio 3d/2x, 86c368 v RedHat 6.1

JamesK JamesK na seznam.cz
Čtvrtek Květen 18 10:08:14 CEST 2000

Diky za pomoc,

pomohla nasledujici konfigurace:

do souboru /etc/X11/XF86Config do sekce Device radky ChipID a pripadne i
nize zminenou Option:

Section "Device"
Identifier "My Video Card"
VendorName "Unknown"
BoardName "Unknown"
VideoRam 8192
ChipID 0x8a10
Option "sw_cursor"
# Insert Clocks lines here if appropriate
EndSection

Michal Suchanek <msuc8339 na lab.karlin.mff.cuni.cz> píše v diskusním
příspěvku:20000517192932.A22059 na lab.karlin.mff.cuni.cz...