Problem se Sambou (systemem pristupovych prav) - problem vyresen

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Čtvrtek Květen 18 11:01:01 CEST 2000

> Nemyslím, že by přístupová práva Samba ignorovala... Démon Samby pouští pro
> každého přihlášeného uživatele samostatný proces pod accountem příslušného
> uživatele, takže pokud tomuto uživateli přístup do adresáře na úrovni systému
> nepovolíte, tak se tam nedostane. A stejně tak by to mělo pracovat i se
> skupinou, tzn. samba by měla při vytváření souboru pokud nedám parametr force
> group přiřadit souboru primární skupinu konkrétního uživatele.

pozor na parameter force
on moze za istych okolnosti umoznit hocikomu hocico
parameter force group a force user ma za okolnosti ze ma user teoreticke
prava aspon na read v praxi za nasledok rw pristup na vsetko

force je skoro ako suid

dz