Boot failure pri instalaci RH 6.2

Martin Smetak minca na no9.cz
Čtvrtek Květen 18 16:00:24 CEST 2000

Zdravim ,
pokusil jsem se poprve instalovat RedHat linux 6.2 na jeden stroj.

Je to P133/32MB/AHA 1542/SCSI 400+300MB HDD/s3 trio

Udelal jsem si bootovacku,strcil ji do mechaniky ,nabootoval.
Nechal jsem deteknou scsi radic,ale videl jsem jen prvni scsi disk.

Rozdelil jsem ho ,zvolil komponenty a chtel intalovat.
Instalator nahlasil malo mista na disku.Tak jsem si rekl,ze na to kaslu,ze
to udelam dalsi den.

Dalsi den jsem tam strcil bootovacku win98,fdiskem jsem chtel zrusit
vyvoreny oddily.Linux native jsem zrusil,swap nikoli.Tak jsem to chtel
udelat zase primo v instalaci...strcim bootovacku linuxu...nabehne
menu,napisu expert :),
odklepnu,zacnou se loadovat nejaky soubory a ..... crash.

Nastavaji 2 problemy:

1. Po natazeni 1.souboru(jmena si ted nevzpomenu) to hlasi:
"Boot failure: change disks and press any...."

2. Po natazeni vsech(4?) souboru se napise uncompressing...a pak
" CRC Failed,system halted".

Zkusil jsem odpojovat ty scsi disky-strecil jsem tam ide.
Zkusil jsem vzdy jedem par pameti nechat a druhej vyhodit.
Zkusil jsem jinej radic fdd+jinou fdd mechaniku.
Zkusil jsem kompletne vyhodit vsechny disky.
Zkusil jsem partition magicem zrusit vsechny partitony i vytvorit tam zase
fat16.

Nekdo nejaky napad ?

Diky , Minca