wget

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Květen 18 19:10:44 CEST 2000

"Lukas Lehner" <L.L na atlas.cz> wrote:
> Nedari se mi s wget delat 2 veci
>
> 1: Stahovat pouze text. V nastavenich je sice volba na    omezeni na urcite
> pripony ale vyjmenovat vsechny ktere nechci ani snad nejde a naopak povolit
> pouze html,htm,txt
> nestaci.

Kdyby nekdo upravil wget, aby pri uvedeni

header=Accept: text/*

posilal jenom jednu hlavicku Accept: (a ne i tu svoji implicitni), tak
by to mohlo byt skoro presne to, co potrebujete (pokud je to rozumne
podporovano servery). Zrovna ted jsem potreboval, aby pro zmenu posilal
pouze Host: server (bez /port). Treba jsem se spatne podival do
dokumentace, jinak je to pomalu na bugreport.

                                                         S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229