NFS problem na RH 6.2CZ

Tomas Hornicek dumber na dumber.sk
Čtvrtek Květen 18 22:01:57 CEST 2000

On Thu, May 11, 2000 at 03:35:42PM +0200, Dusan Jiricny wrote:
> Dva lide mi zde v konferenci odpovidali na muj problem nefunkcniho NFS (Starting NFS daemon: nfssvc: Function not implemented). Podporu nfs v jadre mam, primo v jadre (ne modul). A chova se to stejne. Portmapper bezi OK. Mam ted na mysli podporu NFS filesystemu. Prosel jsem si NFS howto a nic podnetneho jsem neobjevil.

No nejsem si jist, ale meli jsme jednou podobny problem...a mam pocit, ze pomohlo, kdyz se nfsko skompilovalo jako modul, anebo jedna vec napevno a jedna jako modul
						Dumber
--
Ludia su ako supy zlietajuce sa nad mrtvolami, kazdy si snazi uchytit co najviac z toho co po nej zostalo

  __
  |  \     _ _ |   _  _        		Tomas "Dumber" Hornicek
  |   \| || | ||_ /_\|         		bhornicek na globtel.sk
  |__ /|_|| | ||_|\_ |         		dumber na dumber.sk
  http://www.dumber.sk
  tel/fax: 00 421 905 199 240