Neinteraktivni prihlaseni k POP3

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pátek Květen 19 01:15:15 CEST 2000

On Thu, May 18, 2000 at 11:38:53PM +0200, Miroslav Petricek wrote:
> Potřeboval bych se ze skriptu (nejraději bash) neinteraktivně
> přihlásit k POP3 serveru. Nechci stáhnout žádnou zprávu,  ani
> provádět žádnou jinou operaci, jde mi pouze o samotný  proces
> přihlášení. Nějaký nápad ?

Najit si RFC v kterem je definovan protokol POP3 (je pomerne jednoduchy) a
napsat si skript treba v "expect" pro utilitu "nc" (netcat). Anebo
vykostit autentifikacni cast z fetchmailu, getmailu nebo checkmail
(hledejte POP3 na freshmeat.net).

Nebo muzete spustit treba fetchmail s parametrem -c (check), on se
prihlasi a pouze zjisti stav mailboxu.

(Mozna by jste mel specifikovat, k cemu to potrebujete. Nenapada me nic
rozumneho, k cemu by neinteraktivni prihlaseni bez zadne dalsi operace
mohlo byt ...)

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //