Boot failure pri instalaci RH 6.2

Martin Smetak minca na no9.cz
Pátek Květen 19 13:07:16 CEST 2000

OOO,diky za radu.
Sna to pomuze.

Zkusil jsem nabootovat primo z cd pomoci autoboot ,ale
to mi naskocil graficky rezim.
Tak jsem si cely dir dosutils kopnul na disk,pridal parametr expert.
Nabehnul textovy rezim,ja jsem nechal pridat ovladac na adaptec ,ale
v tu chvili jsem skoncil.Nenadetekoval se,pritom ale kdyz jsem poprve
bootoval z diskety,tak vse v poradku.

Asi si se mnou hraje.
Kazdopadne diky za radu.

Minca