mirne OT. 8.4 GB Seagate na ISA IDE

Okřina Miroslav mokrina na envinet.cz
Pátek Květen 19 13:16:24 CEST 2000

no, ale bios ten disk detekuje dobre, ale kompl proste nenajede, najde disk,
rosviti se FDD a tes ..

----- Original Message -----
From: Petr Soucek <petr na ryston.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, May 19, 2000 11:13 AM
Subject: Re: mirne OT. 8.4 GB Seagate na ISA IDE

oba radice. Je tam 1,2 GB WD HDD pripojenej na IDE kartu, ktera ma krome IDE
vsechno zakazane. Funguje to, i kdyz trochu pomale. Ted bych potreboval
misto tohohle disku tam pripojit 8.4 GB SEAGATE, ale nejde mi to. Bios ho
najde, ale nerozjede se to, pri testovani FDD na pritomnost diskety se to
zastavi, mechanika sviti dal a uz se to nepohne.