Zacatecnik

Kralik kralik.w na atlas.cz
Sobota Květen 20 19:10:24 CEST 2000

Co se tyce nerozvrtani disku:
To zalezi jak mate udelane partisny ( partition) na Vasem disku, linux se
zpravidla instaluje na vlastni ( je rychlejsi a hlavne bezpecnejsi). Pokud
mate vice partisnu tak bude nucen jednu zrusit a nainstaloat na ni linux.
Pokud mate jen jednu jsou tri moznosti : 1) Prerozdelit disk fdiskem =>
ztrata fsech dat
			  2) Sehnat si nejaj program napr partition magic a upravit disk
			  3) Nainstalovat linux na dosovou partisnu ( NEDOPORUCUJI)

rad bych zkusil take Linux (soucasne s W98 >>>.
>protoze je zatim potrebuju). Disk 20 GB bych chtel rozdelit na cast pro
Linux (red hat 6.1cz) a cast pro W98. Mam dojem ze >jsem nekde cetl ze je s
instalaci na tento disk nejakej problem?