Zacatecnik

Miroslav Novotný maker na worldmail.cz
Sobota Květen 20 21:38:08 CEST 2000

> zdravim vsechny,
>
> jsem v Linuxu uplny zacatecnik a tak bych potreboval poradit.
>
> Mam pocitac ( MB Abit BE6- II, disk IBM 20GB ATA66) na kterem
> bezi W98 a rad bych zkusil take Linux (soucasne s W98 protoze je
> zatim potrebuju). Disk 20 GB bych chtel rozdelit na cast pro
> Linux (red hat 6.1cz) a cast pro W98. Mam dojem ze jsem nekde
> cetl ze je s instalaci na tento disk nejakej problem?

Ani tak ne s diskem jako s rozhranim na ktery je pripojen.
Mám desku Abit BE6 a Linux RH6.1 jsem vůbec nenainstalovat protože
není schopen najít disk na Ultra ATA66. Nakonec jsem byl nucen si
stahnout jadro 2.3.47 ktere podporuje ultra ATA66 na cipu HPT366,
ktery ma tato deska. V linuxu pak vznikne zarizeni /dev/hde. Je pry
mozno pri instalaci natahnout ovlade z diskety ale stim nemam skusenosti.
Pokud nebude disk pripojen na toto rozhrani tak by snad nemel byt problem.
Nevyuzije se vsak plneho potencialu desky a disku.