nastaveni ipchains

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Neděle Květen 21 00:29:51 CEST 2000

Jakub Holcman <jakub.holcman na email.cz> píše v diskusním
příspěvku:3926db97.0 na news.cvut.cz...
> Ahoj,
>   mam server s Redhat6.1, pripojeny k siti a potrebuji "odstrihnout" jednu
> (pripadne nekolik) IP adresu - proste se s ni nechci vubec bavit. Po
> precteni vsemoznych manualu a hlavne IPCHAINS-HOWTO jsem udelal toto:
> ipchains -A input -s 192.168.1.1 -j DENY
>                               ^^^^^^^^^
>                         to je ta IP adresa (priklad)

A nebylo by lepsi vsechny zakazat a povolit jen potrebne. Pokud je to ovsem
mozne, coz vetsinou je.

S pozdravem

Mila Kuchta

P.S.: Doufam ze prikladova adresa je hodne vzdalena od realne. Jde totiz o
rezervovanou adresu a s tim by mohly byt problemy. I kdyz na internetu by
jste se s ni setkat nemel. Mate doufam na mysli: sit == (I|i)nternet.