SuSE 6.4 zkusenost?

Matejka Marek matejka.marek na volny.cz
Neděle Květen 21 12:13:37 CEST 2000

Zdravim,

Mate pravdu zminene moduly na CD od Chipu nejsou.
Takze jsem si je stahnul z ftp.suse.com jsou to:
mod_perl-1.21-92.i386.rpm
mod_php-3.0.15-65.i386.rpm
mod_php4-4.0b4pl1-24.i386.rpm
Nainstaloval jsem je, ale pri startu linuxu to hlasi chybu:
Starting service httpdSyntax error on line 193 of /etc/httpd/httpd.conf:
Cannot load /usr/lib/apache/libphp3.so into server: libc-client.so cannot
open shared odject file: No such file or directory startproc: exit status of
/usr/sbin/httpd: 1
Asi jeste potrebuji nejaky balik, protoze soubor "libc-client.so" jsem
nikde nenasel. Apache je verze 1.3.12. Poradte mi co jeste potrebuji?

S pozdravem...   Maty

Jaromir Nemecek <nemecek na atlas.cz> píse v diskusním
příspěvku:390946C5.45E8CB0E na atlas.cz...