maskarada

Jirka cechjir na hotmail.com
Neděle Květen 21 23:33:28 CEST 2000

Omluvte muj hloupy dotaz a take to ze se podobnym tematem uz jiste nekdo
zabyval.
Pokusim se co mozna nejpresneji i pres pokrocilou hodinu vysvetlit svuj
problem.
Uvital bych kdyby mi odpovidali lide co se s uvedenou situaci setkali a
vyresili ji, strel od boku a odkazu na dokumentaci uz jsem videl dost. (ne
ze by nebyly uzitecne ale prijde mi ze obcas takto radi lide kteri nevedi
jak by sami odpovedeli)
takze k veci.
1/ mam nakonfigurovany ftp server. je na nem proftpd a funguje dobre. Mozna
by slo neco vylepsit ale tim se zatim nezabyvam.
2/ po lokalni siti funguje tak jak ma.
3/ jsem i s celou lokalni siti za maskaradou.
4/ na pocitaci s maskaradou nemam ani account takze bych rad omezil tapani a
pokusy
5/ jestlize na maskarade spustim redir (z freshmeat.net) 5022->22 tak mi
trebas ssh chodi uplne presne jak bych si predstavoval ale ftp nikoliv.
6/ stane se tohle. presmeruje se port 5021->21(u mne) a normalne se
naloguje. prikaz cd trebas jede. welcome.msg se taky zobrazi.
pri pokusu o ls zacne rvat ze bind:adresa je jiz pouzivana a podobnekecy
7/ problem bych vydel v tom ze nejde nejak otevrit to druhe pripojeni na
data.
8/ passive jsem zkousel. nejede
9/ redir je s parametrem --ftp
10/ kdo tohle resil a vyresil at mi prosim pomuze. Co presne musim udelat na
servru a co u sebe aby to URCITE a napoprve chodilo??
11/ vselijaka HOWTO jsem cetl,RFC k ftp taky, dokumentaci k rediru i
maskarade tez
DEKUJU