instalace rh6.2 cz

Petr Jelínek p.jelinek na sh.cvut.cz
Pondělí Květen 22 01:37:03 CEST 2000

Preji dobry den!
Mam jeden problem. Chci nainstalovat RH 6.2CZ na uplne novej pocitac. Je
to PII na 433MHz, 128MB RAM, disk 10MB WD pripojeny na konektor Ultra66.
Deska je nejakej BX Master.

Instalace probiha nasledujicim zpusobem:

1) Nabootuju z CD a rozjedu instalaci v textovym rezimu
2) Za chvili skoncim s hlasenim "No drives found"

Zkousel jsem instalovat RH 6.0, protoze na to jsem si stahnul od Promise
(vyrobce toho cipu na Ultra66) obraz bootovaci diskety. Tam jsem dopadl
podobne neslavne. Tam jsem se dostal az k formatovani, ktere skoncilo
hlaskou "Kernel panic" a zatuhnutim, pripadne se popsala obrazovka vsim
moznym a nebylo to k zastaveni. Pokud jsem zatrhnul volbu, ze pri
fomatovani swapu ma kontrolovat vadny sektory, tak to chciplo uz pri
formatovani toho swapu, pokud jsem tu volbu nezatrhl skoncilo to az pri
formatovani /. Taky si myslim, ze pri formatovani vubec na ten disk
nesahal - kontrolka byla zhasnuta a ani slyset nic nebylo.

Pokud jste se s timto jevem nekdo setkal a vite cim to je, poradte mi
prosim, jsem zoufaly.

Dekuji
                       Petr