? inetd[19722]: auth/tcp: bind: Address already in use

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Květen 22 09:29:38 CEST 2000

On Mon, 22 May 2000, Jakub Urban wrote:

> kazdych deset minut mi do /var/log/messages pripude takovato hlaska
>
> May 22 09:13:41 ms inetd[19722]: auth/tcp: bind: Address already in use
>
> muze mi nekdo prosim poradit co znamena a pripadne co udelat, aby byl
> stroj spokojenejsi

Rekl bych ze to zpusobuje identd - respektive je spousteny z RC skriptu
a pak jeste jednou z inetd. A inetd si stezuje ze nemuze obsadit ten
port auth kde identd posloucha protoze uz tam sedi identd spusteny
z rc skriptu (takova osibka v RedHatu). Ja to resil tak ze jsem
zakomentoval tu radku v inetd.conf a nechal ten z rc skriptu.