Prestalo fungovat pripojeni k inetu

Pondělí Květen 22 10:58:31 CEST 2000

On Mon, 22 May 2000, Vraník Petr wrote:

> Resp pripojim se, dostanu pridelenou IP a muzu pingnout
> na pridelenou IP, na vzdalenou IP ISP a to je tak vsechno,
> co muzu. ping kamkoli jinam je neuspesny.

Co znamena, ze je neuspesny? Posila, ale nic se nevraci? Vrati se nejaka
chyba?

> V messages jsou hlasky, ze nemuze nahrat modul ppp-compress-21,
> ppp-compress-24 a ppp-compress-26. Co to znamena?  Zadny pppcompress
> jsem nemazal a driv to chodilo.

Je mozne, ze ISP vylepsilo software ma sve strane, aby umel nove typy
kompresi, ktere Vas system neumi. Nicmene v takovem pripade by se proste
mely obe strany dohodnout, ze to pouzivat nebudou.

> Jedina radikalnejsi zmena od posledniho uspesneho
> pripojeni, je, ze jsem nakonfiguroval lokalni domeny.
> Muze to mit vliv?

Jestli jste si rozhasil DNS a testujete spojeni pomoci "ping uzel.domena",
tak ano.