VMware - problem s TCP/IP

Ondrej Silhan silhan na antaris.cz
Pondělí Květen 22 12:39:56 CEST 2000

Pouzivam VMware 2.0 na virtualni masine. Jsem pripojen do domeny Windows
NT. Okolni pocitace vidim, coz si vysvetluji spravnou fci microsoftiho
protokolu NetBEUI  (to take znamena dobre nastaveni sitove karty)
,  avsak pokud je chci propingnout pres IP adresu tak je neuspech. Take
se mi porad objevuje hlaska, ze mi server DHCP nemohl pridelit adresu
IP.  Po spusteni winipcfg take vidim naprosto nesmyslnou IP adresu.
Musim jeste podotknout, ze jsem to same provozoval na windowsech
nainstalovanych na fyzicke partition a tam to fungovalo bez problemu.
Jako Connection Type mam ve VMware nastaveno Bridged.

Nema nekdo podobnou zkusenost a muze mi poradit?

Dik Ondra Silhan.