Nahravani a editace zvuku

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 22 12:45:04 CEST 2000

On 22/05/2000, Jan Buchal wrote:

>     MK: Primo do souboru nahraval zatim jenom sox, ale ten mi zase
>     MK: produkuje dost mizernou kvalitu (praskani, sum), ackoliv treba
>     MK: DAP nahrava ve stejne kvalite zcela ciste (pouzivam line-in
>     MK: vstup).
>
> Na sox bych to nesvadel. :-)

No, ja mozna ano. Upgradoval jsem na posledni verzi a praskani zmizelo.
Jenze to zase pri uplne stejnych parametrech dela jinou vec. Vysledny
soubor zvuci asi dvakrat rychleji (ve vsech prehravacich). Asi jak kdyby
se to nahravalo v 22kHz, ale prehravalo ve 44kHz. Ovsem vsechny programy
svorne tvrdi, ze soubor je mono, 16bit a 22050 Hz. Prestavam mit tenhle
program rad - a nebo jsem asi uplne !@E^@#$(

>     MK: Navic, i kdyby sox nahraval dobre, nevim, cim bych
>     MK: vysledek zeditoval.
>
> Chcete strihat ocima, nebo usima. :-) Pokud ocima, je pry vyborny
> DAP. Kolega jej pouzival a opravdu se osvedcil.

Snad radeji ocima :)
DAP jsem zkousel a je to asi to nejlepsi, co pro Linux existuje (nebo
alespon z tech, co jsem nasel). Jenze vsechno taha do pameti, takze jsem
schopen upravovat samply tak okolo deseti minut. Pokud to pujde, chtel
bych se vyhnout upravam po kouscich a naslednemu spojovani...

> Muj nazor na to praskani je ten, ze za to nemuze sox, ale HW, respektive
> spatne odstinena zarizeni. Meli jsme s tim na jednom pocitaci velike
> problemy a jedinym resenim bylo vsemozne SB vypodlozit takovou tou
> izolacni hmotou, ktera se strka treba i do noveho nabytku. Pry se to
> jmenuje Mirelon. To nakonec pomohlo tak, ze praskani uplne zmizelo.

Zajimave. Ale me DAP nahraval ciste, coz je podezrele :)
Navic novy sox se zda nahrava bez praskani, ale zase zrychlene. Ach jo
:(

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi