PAM && NIS && shadow v 6.2

Zdenek Pizl zdenek.pizl na post.cz
Pondělí Květen 22 14:20:42 CEST 2000

Matus Kral wrote:

>     neviem, co by nemalo fungovat. ja to bezim na rh5.2

no asi takhle :

 mam server a na nem /etc/passwd, bezi tam NIS, ktery distribuuje i
tento soubor na stanice, aby se studentici mohli prihlasit (stanice jsou
take RH 6.0). A kdyz jsem prekonvertil /etc/password na /etc/shadow tak
jsem se proste ze stanic neprhlasil, protoze NISovaky uzivatele nemeli
hesla :)

Jestli Vam to chodi, byl byste tak laskav a poslal mi vasi PAM
konfiguraci ...

		Dik

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...