Corel Linux 1.1, boot disketa - zamrzne

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Pondělí Květen 22 14:34:20 CEST 2000

"David Janko" <djanko na infoware.cz> wrote in message
news:392909B0.28DC8D33 na infoware.cz...
> No flame, pls ... ale celkem by me zajimalo, proc/co  se vam nelibi (ja ho
tedy
> nezkousel, "klasicky" debianek mi vyhovuje, ale slysel jsem, ze je prej
celkem
> good) ?

Bez flame, pouze subjektivni osobni nazor. Mam dojem, ze by stacilo cca 20
minut prace na jakkekoliv jine distribuci a efekt by byl stejny.
Grafika je hezka, ale porad je to "jenom" stare dobre KDE.
Chybel mi hlavne linuxconf resp. sofistikovanejsi sprava systemu.

M.