mierne OT: Pokracovanie Destination port unrecheable

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pondělí Květen 22 15:11:26 CEST 2000

> pokud jde obecne o icmp, tak sice zadnou takovou zpravu neznam (mozna jde o
> rozsireni echo reply, nebo echo request), ale vim ze sitovy kod Linuxu tuto
> (port unreachable) zpravu pouziva k oznameni, ze na danem portu zadny
> program nesedi. Zkuste tedy proverit porty, nebo prelozit jadro.

viem a klasicky ping to ani nedokaze, dokaze to len kuznecovov ping4
klasicky ping napise unknown ICMP reply
jadro som skusal aj svoje aj povodne, nic
je zbytocne preverovat porty pokial nie je mozne pouzit ani local loopback
tak to vyzera na zdochnuty sietovy layer na kerneli ale nevidim priamy
dovod (hlavne ked na suse to ide)

dz