XFree 4.0, qt 2.1.0 (a KDE 1.90) a ceske klavesy s us_cz_qwerty pisou tri znaky

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Pondělí Květen 22 15:25:19 CEST 2000

Dobry den,

Po instalaci XFree 4.0 (RH 6.2cz, XFree z RAWHIDE XFREE*-9-i386.rpm) jsem
zkousel nove KDE a objevil se onen problem s cestinou. Ceske klavesy funguji
ale misto jednoho ceskeho znaku se napisou znaky tri. ten prvni je dobre a je to
onen cesky znak ktery jsem chtel, pak ale nasleduji dva jine, ktere tam nechci.
Samozrejme je mozne je pomoci backspace smazat.

delaji to programy pouzivajici qt-2.1.0

Nejsem schopen rict na ktere urovni (qt - XKB - XFree4.0) je chyba.

V ostatnich programech linkovanych s necim jinym - treba stare KDE 1.1/qt 1.X
v okne vedle (kvt, kedit) to funguje tak jak ma.

Rek bych ze to nejak souvisi s prechodem qt 2.X na unikod, ale uz se mi nechce
vracet zpatky XFree 3.X abych zjistil jestli to neni temi novymi X.

Setkal se s tim nekdo ?

Frantisek Dufka