Problem s podsietou

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Květen 22 15:45:42 CEST 2000

> Su tam rozne masiny: windowsy, linuxy, solarisy, novelly, ale to je predsa
> uplne jedno.
> Stale hovorim, ze KED MI NEBEZI ROUTED, SIET JE NEFUNKCNA. MAM DVE ODDELENE
> SIETE. !!!!!!! A TIE SU MI NANIC.  !!!!!!!!!!
> A kazdy mi tu tvrdi, ze routed netreba.
> Zaujimave...

Pozrite. Ja som zacal s routovanim na linuxoch este za ery rh4.2-5.0.
A vtedy som o ziadnom RIPe a inych blbostiach moc nechyroval.
Takze ak pouzivate nejaky linux (napr. redhat) a zakladne veci okolo
routovanie su Vam cudne, tak mozno bude chyba medzi stolickou a
klavesnicou.

Ked Vam to nejde tak sa predsa s tym hram a zistujem preco je tomu tak.
Niekde ptredsa musim robit chybu. Ale urcite nezoberiem prveho demona u
ktoreho sa docitam ze vie routovat a ani neviem na akom principe funguje,
tak ho nebachnem do systemu a nebudem vypisovat do konferencie, ze mi
nejde rozdelit 0-ku siet. A uz duplom si do subjectu nehodim ze som
sprava univerzitnej siete, lebo to uz je hanba. Od takeho cloveka by
clovek ocakaval aku taku aktivitu a znalosti.

PS: sorry za priamost

 S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }