Jde mi o ten port 1109 ...

goodie goodie na keczy.cz
Pondělí Květen 22 14:46:02 CEST 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> V kazdem pripade se ty pokusy na port 1109 zastavily na filtru, takze moc
> skodit nemohly.

> Aha, tohle byla oznamovaci veta?

Nebyla ;-)

> To vypada podezrele. Proc by vubec nekdo jako root delal "su nobody"
> a to pozde odpoledne?

Ach to je to na co hledam par dnu odpoved ;-)  Nekdo se naboril do
masiny. a snazim se prijit na to jak. Protoze mnoho portu otevrenich
nebylo. Jen to co jsem uvedl. Popr. Zbytek byl filtrovat povolen jen
lokal) Kazdopadne to asi tady nikdo nevyresi leda,  ze by v posledni
dobe (mesic zpet...)  mel nekdo podobny problem. A nebylo to dirou v
namedu.....
Jen jsem ocekaval, ze se treba ozve nekdo kdo byl taky hacknut...

> Myslel jsem, jestli je filtrujete "ze site", to jako zvenku, kdyz
> prichazeji odjinud, nez pres loopback.

> To nevim, jak v teto konkretni verzi, ale v sshd bylo par kiksu.

Ne ssh jsem neorezaval ani remote. Cas od casu na tu masinu potrebuju i
remotem :)