Oracle8.1.61 a RedHat6.2 CZ

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Květen 22 16:02:22 CEST 2000

> Karel >
> >

> No, filozofie je jednoducha, pokud se to napise v Jave, pak to pobezi na
> vsem. Teda skoro... Oni to ladi na certifikovane Jave od Sunu na Solarisu,
> ze to na Linuxu na Java od Black teamu nebo od IBM nebezi je dalsi vec.

* Proc mi na nainstalovani (ted nemluvim o inicializaci) nestaci komp s 64Mb
  RAM (kdyz je to jen kopirovani souboru)?

* Proc mam mit na serveru s SQL nainstalovana Xwin?! (to mi vadi moc...
  protoze tam kam jsem to chtel dat primarne je nemam...)

* To je pekne, ze to pobezi vsude, ale ono to bude pouzito jen tam kde pobezi
  samotny Oracle a ten je napsan v C ...

* Je to desne pomale --- ted par mega bych drive odnesl v zubech...

> Dost lidi je tam v konferenci sepsulo, ze se porad chvastaji a skutek
> utek. Ted z nich vypadlo, ze by od dalsi verze mela byt verze pro Linux v
> prvni vlne releasu spolecne se Solarisem a NT, takze by se to melo
> zlepsit, snad.

 Bude pekne pokud to tak bude, jinak to neni podpora Linuxu... jen je to
dalsi vydareny marketing.

 					Karel