Nahravani a editace zvuku

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 22 16:49:52 CEST 2000

On 22/05/2000, Jan Buchal wrote:

> Tak mam novou informaci. Myslel jsem, ze jsme pouzivali rec, ale mi jsme
> pouzivali sound-recorder. Je to v debu balik stejneho jmena.

Mrknu se.

>     MK: Snad radeji ocima :) DAP jsem zkousel a je to asi to nejlepsi,
>     MK: co pro Linux existuje (nebo alespon z tech, co jsem
>     MK: nasel). Jenze vsechno taha do pameti, takze jsem schopen
>     MK: upravovat samply tak okolo deseti minut. Pokud to pujde, chtel
>     MK: bych se vyhnout upravam po kouscich a naslednemu spojovani...
>
> Myslim, ze to rozume nejde. Nahravani po kouscich je zcela bezne. Ale
> spojovani by take nemel byt problem.
>
> My jsme to delali tak, ze jsme ty kusy prevedli do raw, pak je catem
> spojili a prekonvertovali spatky do wav, aiif.

Asi nic jineho nezbyde. Tenhle postup vypada dobre, nejspis to zkusim...

>     MK: Zajimave. Ale me DAP nahraval ciste, coz je podezrele :) Navic
>     MK: novy sox se zda nahrava bez praskani, ale zase zrychlene. Ach jo
>     :: (
>
> Ze DAP nahrava ciste je opravdu podezrele, ale vysvetloval jsem si to
> tim, ze se netoci disk.

Take jsem nad tim uz zacal premyslet a tak jsem udelal jednoduchy test.
nahraval jsem DAPem a poradne pritom zatizil disk a opet, kristalove
ciste. Zkratka ten sox byl podle me nejak posahany, jinak si to neumim
vysvetlit. Kdybych ten novy sox premluvil k tomu, aby nenahraval
zrychlene, videl bych optimalni postup takto:
nahrat na disk v RAWu ->splitnout na casti->konvertovat na AIFF->upravit
v DAPu->zpet na RAW->spojit->vysledek do WAVu->konverze do MP3

No, jeste mrknu na ten sound-record a uvidim. Treba konecne uspeju.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi