OT Power Management Re: Suspend se "snapshotem" image na HDD

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Pondělí Květen 22 17:54:31 CEST 2000

Dne Po, 22 kvě 2000 Petr Bazant napsal(a):

> Používám apmd. V RH chodilo napoprvé.
> Ale zdá se, že po upgrade na 6.2 se po probuzení někdy zakousne,
> nestalo se to někomu?

Ehm, zajimave tema tyhle zkratky ATX,APM,ACPI.

Docela bych chtel mit doma pocitac (ne notebook) s linuxem, ktery umi uplne
usnout (tj. vypnute disky, vetrak na CPU se netoci - proste uplne ticho) nejlip
taky s ulozenim na disk, co kdyz v noci vypnout proud. Taky aby usnul treba kdyz
zmacknu power button a tak.

Nebylo by na skodu mit treba distribuci napr. s jednim runlevelem, ktery
nahraje to nejnutnejsi (Xy, xmms a tak - dejme tomu ze mam 128 MB :) do ramdisku
premountuje root a VYPNE disk a prehrava mi MPtrojky z CDROM, joj to by
bylo. Mozna ale bude jednodussi pockat az disky nebudou tak hlucne.

Experimentovali jste nekdo v tehhle oblastech ?
Co vsechno treba umi ACPI ? Moje ATX deska se umi zapnout na stisk treba CTRL F1
nebo v urcity cas, ATX trafo ma nejaky drat 5V standby takze mi porad sviti na
desce nejaka ledka, je mozne ze by v tomhle rezimu bezel treba i hlavni
procesor  napr. na 33Mhz bez vetraku ? (asi ne co, ty ostatni draty as budou
treba pro sbernici pameti a tak, taky celeron ma asi ten pevny nasobek)

Proste kdyz clovek potrebuje kalkulacku, porad je rychlejsi ji vytahnout z
supliku nez zapinat pocitac :(

Asi budu muset pockat jeste par let, nez bude neco jako palm pilot ale bude to
mit v sobe mobil/internet, zaznamnik, prehravac mptrojek, linux, a
Xsy a EMACS  a ke vsemu zdrojaky :)

No asi je to dost OT

Frantisek Dufka