Zacatecnik

Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pondělí Květen 22 21:59:49 CEST 2000

>O to víc je třeba vyzdvihnou SuSE Linux, který je v tomto směru o dost
>napřed. UDMA66 na řadiči HPT366 podporuje stejně jako kupříkladu USB
>sběrnici nebo ALSA ovladače pro zvukové karty hned a bez nějakých
>dalších řečí. Pokud bych si měl vybrat distribuci jen podle uživatelské
>přítulnosti instalace, tak bych musel sáhnout po SuSE. V tomhle směru
>má Redhat co dohánět.

Nerad bych z toho udělal flame, ale SuSE u mě nebyl schopen vůbec najít disk
(SCSI před Adaptec) a ani grafickou kartu S3 Virge nebyl schopen
nadetekovat. I když jinak instalace byla přítulná, akorát nanic.

Kdybych si měl vybrat distribuci jen podle přítulnosti instalace, vybral
bych si Calderu.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác