CVS ..

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Úterý Květen 23 01:17:56 CEST 2000

22 May 2000 14:36:00 +0200 Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk> napsal:
> Zdravicko ..
>
> Vedel by mi niekto poradit _zjazdne_ riesenie mojho CVS problemu:
>
> mam v praci CVS server a ked som v praci, tak updatujem do neho ..
>
> obcas si beriem veci domov a robim doma .. a doma je zase dalsi CVS server
> (nie som on-line)
>
> da sa nejakym sposobom zabezpecit, ze verzia 1.2.47 z prace a 1.2.47 z domu
> budu totozne ?  snad som sa vyjadril dostatocne rukolapne ..
>
> ked totiz nieco do CVS ulozim doma a (po dlhsej dobe) donesiem do prace a
> spravim commit, tak mi nesedi cislovanie revisions .. a opacne ..

Resil jsem podobny problem. 1) jsem nechtel zatezovat "hlavni"
CVS repositry commity nefunkcniho nebo prilis experimentalniho
kodu, 2) lokalni repositry je vyrazne rychlejsi, nez hlavni za
pomalou linkou.

Tak jsem si udelal vlastni repository pro svoje experimentalni
commity a do hlavniho commitoval az kdyz jsem usoudil, ze je to
jakztakz pouzitelne i pro ostatni. Aby se mi netriskaly cisla
verzi apod., pouzil jsem v chekoutnutych zdrojacich 2 CVS adresare
CVS.my a CVS.main a podle toho s jakym repository jsem chtel delat
jsem si nastavil symlink CVS -> CVS.my nebo CVS -> CVS.main.
(to, ze se mi rozchazi cislovani v mem repository s hlavnim
repository me nevadi, neprisuzuju tomu valny vyznam) Fungovalo to
ke vsi spokojenosti, ale nevyuzival jsem to moc intenzivne.
(mozna, pri intenzivnejsim pouzivani bych narazil na nejake
problemy)

martin