Oracle8.1.61 a RedHat6.2 CZ

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Úterý Květen 23 08:22:39 CEST 2000

Jodas Petr wrote:

> Me se povedlo nainstalovat Oracle 8.1.5 na Suse Linux 6.4 a zdalo se, ze to
> i funguje. Opravdu nastava chyba pri vytvareni ukazkove databaze. Je treba
> tuto databazi vytvorit rucne... Zadna sranda...

Ja pri instalaci 8.1.5 mel podobny problem. Na hot-line mi poradili toto:
1) nainstalovat, ale pouzit "instalaci podle uzivatele"
2) zrusit vytvoreni databaze (databazi dokonce NESMITE vytvorit)
3) pustit patch 8.1.5.0.2
4) rucne vytvorit databazi. Lze to udelat tak, ze poustim toho samana,
nastavim si vsechny parametry a vysledek ulozim do souboru (na konci je volba
ulozit jako skript nebo spustit). No a pak jsem si prohledl ten skript
(obsahuje spusteni asi 10. skriptu) a poustel si to jeden po druhem a
kontroloval logy. Trvalo to (asi pul dne), ale povedlo se na poprve.

Provedeno na Debianu 2.1 (vyvojova verze), kernel 2.2.14.

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz